Neverplay Darkrp
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Good ideas for jobs and more rp

+2
Mr-Ladmin
mattiassch
6 posters

Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Good ideas for jobs and more rp

Post by mattiassch Thu Dec 09, 2010 8:28 am

altså jeg spørger, kan i ikke sætte priserne på våben lidt ne`? SVAR: nej det er for nemt at få penge, køb nogle money printer. HVAD MED SALARY PÅ DE FORSKELLIGE JOBS!! hvis et police nu fik 1000-2000 i salary! og en theif 0 og en cook det man nu tjener, det samme med gundealer. ligesom i virkeligheden ved de forskellige jobs??? der alt for mange theif.. hvis i ændrede det på den måde vil der være rigtig mange normale jobs, some police!!
flere police = mindre rdm = billiger våben = mindre moneypprintere = RP = **** du tænker godt mattias Smile
alt det = FUN SERVER = flere players = ALLE er glade


Jeg tænkte lidt om terroristerne ikke skulle have lov til at købe c4,, for 10000 eller noget
en class som escaped prisoner som politiet skal jagte
en class som the mayors left hand som hjælper mayoren
en class som robber som røver, ikke fra folks hjem, men fra folk ved at true dem
en class som Counter Terrorist Leader som er kaldt ind af cop, for at hjælpe med at nakke de terrorister! c4 defuser
en class som Terrorist Leader ledder terroristerne! med flere muligheder som c4, adgang til våben, stoffer og shipments

bounce
mattiassch
mattiassch
Server Admin
Server Admin

Posts : 174
Reputation : 2
Join date : 2010-12-02
Location : Denmark, randers

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by Mr-Ladmin Fri Dec 10, 2010 4:48 am

mattiassch wrote:
  1. Jeg tænkte lidt om terroristerne ikke skulle have lov til at købe c4,, for 10000 eller noget
  2. en class som escaped prisoner som politiet skal jagte
  3. en class som the mayors left hand som hjælper mayoren
  4. en class som robber som røver, ikke fra folks hjem, men fra folk ved at true dem
  5. en class som Counter Terrorist Leader som er kaldt ind af cop, for at hjælpe med at nakke de terrorister! c4 defuser
  6. en class som Terrorist Leader ledder terroristerne! med flere muligheder som c4, adgang til våben, stoffer og shipments


  1. Kommer ikke til at ske siden den let kan abuses til rdm og den har evig ammo.
  2. Kunne måske finde ud af noget om det med Never, men jobbet bliver nok ikke brugt så meget siden cops bare kan arreste ham.
  3. Kan ikke helt sige hvad den skulle bruges til.
  4. Vil ikke kunne fungere siden at det ikke er en seriøs server, og folk bare skyder hovedet af dig hvis du prøver
  5. Kan ikke se hvorfor vi skulle bruge den siden der er jobbet S.W.A.T. - C4 defuser kommer ikke til at ske, siden det ikke er muligt med den nuværende C4
  6. Unødvendigt, og vil man have våben køber man fra santa eller gundealers.

Overall lyder noget at det godt nok, det med at sætte cops salery op lyder godt nok men ikke over 1000.
Og jeg finder ud af noget med thief jobbet.

Mr-Ladmin
New poster
New poster

Posts : 3
Reputation : 0
Join date : 2010-11-28

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by Neverplaysound Fri Dec 10, 2010 6:15 am

Måske kunne du gøre det lidt mere overskueligt at læse næste gang =P
Neverplaysound
Neverplaysound
Founder
Founder

Posts : 26
Reputation : 1
Join date : 2010-11-28

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by fkolner Fri Dec 10, 2010 8:08 am

jeg er ikke admin men du kar rat jeg vh Fkolner/Cruiserweightcham rey {BB} ses i severen Very Happy Very Happy Very Happy Smile

fkolner
New poster
New poster

Posts : 1
Reputation : 0
Join date : 2010-12-09

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty MR ladmin

Post by mattiassch Sat Dec 11, 2010 2:01 am

Mr ladmin wrote
1. Kommer ikke til at ske siden den let kan abuses til rdm og den har evig ammo.
2. Kunne måske finde ud af noget om det med Never, men jobbet bliver nok ikke brugt så meget siden cops bare kan arreste ham.
3. Kan ikke helt sige hvad den skulle bruges til.
4. Vil ikke kunne fungere siden at det ikke er en seriøs server, og folk bare skyder hovedet af dig hvis du prøver
5. Kan ikke se hvorfor vi skulle bruge den siden der er jobbet S.W.A.T. - C4 defuser kommer ikke til at ske, siden det ikke er muligt med den nuværende C4
6. Unødvendigt, og vil man have våben køber man fra santa eller gundealers.
1. jaja det fint Smile synes bare c4 er sjove Smile
2. jeg elsker at flygte fra politiet, i sær hvis der er mange! Smile
3. det jo klart, mayoren skal helst ikke gå udenfor så meget, efter som han vil blive dræbt hvis der var terrorister, left hand skal havde udseende som en citizen, og så henter han bare ting for mayoren, eller bringer nyheder ud Smile
4. hmm, jo jeg tror det vil fungere fint, hvis nogen som mig fks, har våben for 50K på dig, så vil jeg med glæde give 500-2000 for ikke at dø Smile (det er jo rp)
5. nej du har nok ret
6. jamen de er jo tvunget til at sælge, det meget rart at have en, gang/bande og så stadig have adgang til våben Smile


på forhånd tak
hilsen den sejeste i verden "mig" Smile
mattiassch
mattiassch
Server Admin
Server Admin

Posts : 174
Reputation : 2
Join date : 2010-12-02
Location : Denmark, randers

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by SoulEater Sun Dec 12, 2010 3:25 am

I just thought that set the thief limit to 2-3? :S

SoulEater
Poster
Poster

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-11-28
Location : Denmark

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by thanat Wed Apr 06, 2011 2:34 am

Og det kunne være sjovere så der ikke er så mange gundealers fx 1 Limit eller 2. Smile
thanat
thanat
Poster
Poster

Posts : 45
Reputation : 1
Join date : 2011-04-04
Location : Denmark

Back to top Go down

Good ideas for jobs and more rp Empty Re: Good ideas for jobs and more rp

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum